środa, 18 lipca 2012

Turcja lipiec 2011 - wodne szaleństwa

Czy wakacje w Turcji w lipcu to dobry pomysł? Na pewno nie dla tych, którzy cierpią z powodu upału. My do takich jednak nie należymy. Mnie nie potrzeba do szczęścia nic więcej jak słońca i plaży. No i odrobiny wody dla ochłody... Chociaż... kto myśli, że w gorących wodach Morza Śródziemnego można się ochłodzić, grubo się myli...

Plażowanie zaczynaliśmy od błogiego lenistwa, które jednak nie trwało zbyt długo. Nawet najbardziej wytrwali plażowicze nie wytrzymają więcej niż kilka chwil...


Słodkie leniuchowanie szybko zamieniało się w wodne szaleństwo. Cieplutka jak w wannie woda, choć nieco słona, zachęcała do kąpieli. O brodzeniu w wodzie jednak nie było mowy. Silne fale skutecznie pozbawiały kontroli nad własnym ciałem...









 Mój mąż nie miał zamiaru poddać się falom, ale nawet mój wieloryb nie był w stanie stawić im oporu :)





 Turcja - kolejne miejsce na Ziemi, w którym pozostawiliśmy nasz ślad...


3 komentarze:

  1. niczym AFRODYTA :D i POSEJDON :D

    pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam w Turcji są moim zdaniem najlepsze hotele i jedzenie, jakie spotkałam na różnych wakacjach. W tym roku znalazłam hotel i polecane miejsca na https://riwieraturecka.pl/ polecam sobie posprawdzać, jak ktoś się wybiera na Riwierę Turecką. Same sprawdzone porady.

    OdpowiedzUsuń